چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

فلوریدا: مردی که از دندان‌‌هایش به عنوان یک سلاح برای مبارزه با دوستش استفاده کرده بود در دادگاه محاکمه شد.

این مرد جوان در حال مشاجره با دوست 33 ساله‌اش بود که ناگهان از کوره در رفت و به سمت او حمله‌ور شد. این مرد خشمگین هرچه تلاش کرد نتوانست با ضربه‌‌های متعدد، دوستش را از پا دربیاورد و به همین دلیل از دندان‌هایش برای آسیب‌زدن به او استفاده کرد.

او با دندان‌هایش بخشی از لب و گونه دوستش را از صورتش جدا کرد. البته پلیس بلافاصله در محل حاضر شد و او را دستگیر کرد. گفتنی است دادگاه این مرد را به پرداخت 30 هزار دلار غرامت محکوم کرده است. قاضی دادگاه در مورد این اتهام گفت: در این مورد خاص دندان مانند یک سلاح عمل کرده است.

دردسر پلیس بودن

تگزاس: علاقه همسر و مادر یک مامور پلیس به نشستن در خودروی پلیس موجب اخراج این مرد از کارش شد. این پلیس که 21 سال سابقه کار داشت با خودروی پلیس به خانه آمد تا اندکی استراحت کند.

اما همسرش با استفاده از فرصتی که او خواب بود سوئیچ را از جیبش برداشت و همراه با مادرش به گشتزنی در خیابان‌ها پرداخت. در همین حال یک گشت پلیس آنها را دستگیر کرد. پس از اینکه مامور پلیس درجریان ماجرا قرار گرفت برای دفاع از خود گفت که به هیچ‌وجه به مادر و همسرش اجازه استفاده از خودرو را نداده اما رئیس پلیس به دلیل سهل‌انگاری، او را از سمتش برکنار کرد.

گفتنی است که همسر و مادر این پلیس هم به اتهام سرقت در انتظار رای دادگاه قرار دارند. آنها به خبرنگاران گفتند به هیچ‌وجه گمان نمی‌کرده‌اند که گشتزنی با خودروی پلیس جرم باشد و آنها قصد سرقت این خودرو را نداشته‌اند.

سارقان خوش‌شانس

سن‌پترزبورگ: هنگامی که 2 سارق جوان با تهدید اسلحه   صاحب یک خودروی گرانقیمت را تهدید می‌کردند بر این باور بودند که‌فقط‌خودروی او را سرقت می‌کنند اما چند ساعت پس از این سرقت، سارقان به سوژه خبری رسانه ها تبدیل شدند. البته نه به دلیل سرقت خودروی گرانقیمت، بلکه به دلیل سرقت حیوانی نادر که نسلش رو به انقراض است.

صاحب خودرو پس از سرقت خودرو‌اش به اداره پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که یک بچه ببر بسیار کمیاب در صندوق‌عقب خودرواش بوده و سارقان همراه با خودرو آن را نیز به سرقت برده‌اند. به گفته وی، ارزش این حیوان بسیار بیشتر از قیمت خودرو‌اش است و او 70 هزار یورو پاداش برای فردی که این حیوان را بازگرداند، تعیین کرده است.

به گفته وی این حیوان حدود 270 هزار یورو ارزش دارد. این مرد میانسال به خبرنگاران گفت که از خودرو‌اش چشم‌پوشی کرده و فقط از سارقان می‌خواهد این حیوان را به او تحویل دهند.

شلیک به منبع آب

کالیفرنیا: سوراخ شدن منبع آب شهر نه تنها خسارت زیادی به بار آورد، بلکه موجب به زندان افتادن یک شهروند شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یک مرد 56 ساله با اسلحه خود به منبع آب شلیک کرده است.

به دنبال برخورد گلوله با جدار منبع، آب زیادی از آن بیرون ریخت و مقامات ناچار شدند برای جلوگیری از خروج آب، سوراخ را به طور موقتی مسدود و آب شهر را قطع کنند. گفتنی است این اقدام مرد میانسال 15 هزار دلار خسارت به بار آورده است اما با وجود دستگیری وی هنوز انگیزه‌اش از این اقدام مشخص نشده است.

در حال حاضر این نظریه در مرکز پلیس مطرح  است که این مرد احتمالا از نوعی بیماری روانی رنج می‌برد. به گفته پلیس بخش قابل توجهی از ذخیره 88 هزار لیتری این منبع بر اثر سوراخ شدن، از دست رفته است. گفتنی است در صورت اثبات جرم، این مرد به پرداخت جریمه‌ای سنگین محکوم خواهد شد.

کد خبر 80215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز